خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رلیتل

مودم‌ها و هزینه راه اندازیمبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. برای کسانی که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری نسبت به مودم‌های بانک ملی داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.

در توضيح هر بانک ملی يك از اين روشها و مسائل ارتباطي تا آنجا كه مقدور است بايد وارد جزئيات شد تا دليل استفاده از آن بدرستي توجيه شده و حقانيت آن روشن شود. براي مشتري بايد توضيح داد كه اين روشها و ابزارهاي ارتباطي چگونه پيامها را به مخاطبان مطلوب مي‌رساند و آنان را بسوي خود جلب مي‌كند.
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ بانک ملی رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای بانک ملی را ترسیم خواهد کرد.
ضميمه بانک ملی 2 : پراکسي
- جريحه دار كردن عواطف مثل افشاگري، بانک ملی رسوا كردن ها، تحقير و تخطئه، نيشخند زدنها


3- بانک ملی تدوين آيين نامه ها و مقررات مربوط به مديريت بر گواهي ديجيتال توليد و عرضه شده .
به نظره من مبین نت خیلی خوبه.من512دارم ازش خیلی راضیم.ولی همیشه بجای بانک ملی 3سیگنال 2سیگنال روشن میشه

خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت بانک ملی شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.

نحوه وارد کردن بانک ملی شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:انتقال شارژ همراه اول در یک سوت!برای ارسال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) از کد زیر استفاده کنید (از چپ به راست):شماره اعتباری مورد نظر۹۸۹۱*مبلغ اعتبار (به ریال)*رمز انتقال*۱۳۲#برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.
3- آیفون 5 اپلآیفون 5 شاهکار تازه اپل است که در حال حاضر از قویترین پردازنده موبایل بهره میبرد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگتر از 3.5 اینچ شده است. آیفون 5 نسبت به نسخههای قبلی سبکتر، باریکتر و بزرگتر است. این تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستمعامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 5 بهترین در نوع خود است و در بین تلفنهای هوشمند رقیب ندارد. رنگها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش بانک ملی داده میشوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش میشوند. برای مشاهده نقاط قوت و ضعف[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] را از دست ندهید.

در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي بانک ملی آيند.
۱-دانلود نرم افزارها (تروجان قسمتی از نرم افزاری است که کاربر آن را از اینترنت دانلود و نصب بانک ملی می کند.)
حالا منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس جدید نصب کنندالان یه چند ماهی میشه اینطوریه ، اگه درست نکنن که من مطمئنم اکثر مشترکین بندرعباس دیگه بیخیال وایمکس مبن نت میشنای کاش این نظرات رو صاحبان این 2 شرکت ببینن و از مشکلات ماها باخبر بشنوالا چی بگم من که از همه چیز راضیم مبین نت هم دارم خیلی عالیه و دعاشون بانک ملی میکنم-
بانک ملی
- بانک ملی ايجاد رغبت در او از طريق برقراري رابطه انس با او، پذيرش، رفاقت با او
اهداف CA .....................................................................................................15 بانک ملی
موفق باشیدنه عزیز این طوریا نیست .. من 128 شاتل دارم سرعت دانلودم حدوده 250 کیلو بایت هستش .. ولی خدا نیاره اون روزو که بخواد شر کنه واه واه -- دیگه 512 یا 256 یا 128 حالیش نیس . سرعت رو شبا میکنه حدوده 10 __که واسه 128 قانونیه چون 1 به 10 شر میکنه شاتل__ولی میاد 512 روهم میکنه 10 ! کلا چند ماه اخیر سرعت شبانه ی شرکتا یا کم شده یا خفن شر میکنن __کلا اگه اهله دانلود فیلم نیستین شاتل بهترینه چون اگه مواظبه دانلودتون تو شبا باشین اونوقت شباهم میتونین با تقریبا همون سرعت روز دانلود کنید ... میتونین ماهانه حدوده 10 گیگ یا 15 گیگ با سرعته عالی بردارین شبا... پشتیبانی هم عالی ... بانک ملی ولی واسه من که باید فیلم دانلود کنم باید ریسک کنمو برم مبین نت بگیرم تا هر شب 2 گیگ بتونم بردارم اگه خوب کار کنه البته good luckمن مبین نت 1024 گرفتم سرم کلاه گذاشتند 128 بهم دادن تورو خدا گول مبین نت را نخوریدمی شه یکی به من بگه چجوری میشه فهمید چند گیگ واسه مبین نت باقی مونده؟مرسیمن که آخر نفهمیدم باید چیکار کنم فهمیدم هردوش ولی میخوام بدونم کدوم که اونو نگیرم.اگه بخوام مبین نت بگیرم از کدوم طرح و سرویس استفاده کنم که بهتر باشه؟
Tools > Setting بانک ملی > Coonections > Access Points > New Access Point
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم فرق بیت بانک ملی و بایت رو هنوز نمیدونن!
يك سؤالي كه بعضي با آن روبرو هستند اينست كه بانک ملی ما منكر نماز، حكمت، اهميت و اثرات تربيتي آن نيستيم اما چه لزومي دارد كه در اوقات معيني خوانده شود. آيا بهتر نيست كه مردم آزاد باشند و هر كس به هنگام فرصت و آمادگي روحي اين وظيفه را به انجام رساند؟
ارسال پیام کوتاه با متن عدد"1" به شماره 8081سپس پیامک تأیید فعال شدن بسته حاوی تاریخ بانک ملی و زمان اعتبار برای مشترک ارسال خواهد شد.
2-3 الگوريتم‌هاطراحي الگوريتمهاي رمزنگاري مقوله‌اي براي متخصصان رياضي است. طراحان سيستمهايي که در آنها از رمزنگاري استفاده مي‌شود، بايد از نقاط قوت و ضعف الگوريتمهاي موجود مطلع باشند و براي تعيين الگوريتم مناسب قدرت تصميم‌گيري داشته باشند. اگرچه رمزنگاري از اولين بانک ملی کارهاي شانون (Shannon) در اواخر دهه ۴۰ و اوايل دهه ۵۰ بشدت پيشرفت کرده است، اما کشف رمز نيز پابه‌پاي رمزنگاري به پيش آمده است و الگوريتمهاي کمي هنوز با گذشت زمان ارزش خود را حفظ کرده‌اند. بنابراين تعداد الگوريتمهاي استفاده شده در سيستمهاي کامپيوتري عملي و در سيستمهاي برپايه کارت هوشمند بسيار کم است.
بانک ملی
برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط بانک ملی دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
- روشهاي ترغيبي چون ذكر صالحان، داستان و... بانک ملی
پراکسي با Stateful بانک ملی packet filter تفاوت دارد
مسئله دنیای مجازی و فضای سایبربا توجه به گستردگی و پیچده شدن و اهمیت فضای سایبری در جهان، ضرورت دارد قدرت برد استراتژیک و برد تاکتیکی نظام جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ اطلاعاتی و سایبری بیش ار پیش افزایش یابد. بنابر این لازم است تا بسترهای لازم برای یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی را به طور فزاینده تقویت نماییم و در مقابل برد استراتژیک و تاکتیکی دشمنان را در یک جنگ اطلاعاتی کاهش دهیم.ازم است تا نظام جمهوری اسلامی به کمک نخبگان بتواند دکترین امنیتی خود را بطور جامع تر و با قبول حضور گسترده تر در فضای سایبر و جامع اطلاعاتی پی ریزی نماید. به نظر می‌رسد ایجاد سازمان بانک ملی پدافند غیر عامل و پلیس سایبری گامی مثبت لکن کوچکی است تا در عرصه فضای سایبر به منظور افزایش برد استراتژیک و راهبردی نظام، مسیری را به صورت پویا پی‌ریزی نماییم و مهمتر از همه خود در صدد آن براییم تا عمده ترین و بنیادی ترین نیازهای کاربران را در این فضا تولید و بازتولید نماییم.

این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست. شـارژ رمـزدار (Logical PIN)شارژ رمزدار با خود پرداز بانک ملی (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
Keyloger Hunter بانک ملی
Ewio Security Suite بانک ملی (Free Version

جدول عملیات پایه از بانک ملی طریق کدهای دستوری
11 مرداد 1391 بانک ملی
قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این بانک ملی سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل در یاهو (Mail Beta ) :بعد از ورود به حساب خود در یاهو بروی یکی از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید تا نامه مورد نظر در پایین صفحه نمایش داده شود . بعد از باز شدن نامه ارسالی در بالای نامه بروی عبارت Compact Header ( یا Standard Header ) کلیک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Full Header کلیک کنید .بعد از کلیک بروی عبارت Full Header صفحه ای جدید برای شما باز بانک ملی می شود . در این صفحه به دنبال عبارت Received: from بگردید . البته در این صفحه ممکن است عبارت Received: from جند بار تکرار شده باشد که ما آن Received: from را می خواهیم که در بالای آن آدرس ارسال کننده ایمیل درج شده است . بعد از پیدا کردن Received: from مورد نظر در مقابل این عبارت شما به راحتی می توانید IP ارسال کننده ایمیل را بدست بیاورید
در نهايت، فقدان نگرش علمي به روابط عمومي از سوي مديران سبب به كارگيري افراد غير متخصص در واحدهاي روابط عمومي و بي‌توجهي به مسأله آموزش علمي و كارآيي روابط عمومي‌ها مي‌شود. متقابلاً استفاده از افراد غير متخصص آموزش نديده و ناآگاه در بانک ملی پست‌هاي روابط عمومي، سبب مي‌شود تا شناخت لازم از اين حرفه و علم توسط مسئولان روابط عمومي حاصل نشود. و طبعاً چون چنين شناختي وجود ندارد، انتقال آن به سطح جامعه و مخاطبين عام و خاص روابط عمومي‌ها از جمله مديران سازمانها و مؤسسات دولتي و خصوصي منفعتي است. نداشتن شناخت علمي از، اين پديده سبب بروز نگرش غير علمي خواهد شد مه در نهايت ما را دچار دور باطلي خواهد كرد كه يك سوي آن عدم شناخت مديراناست كه سبب محدوديت توسعه روابط عمومي و تخصصي شدن آن مي‌شود و سوي ديگر آن بي‌تخصصي است، كه به نوبه خود سبب نگرش غير علمي و ناكارآمد خواهد شد.
تشويق به ايمان و معنويت پس بايد روضه معنويت و ايمان بانک ملی به خدا را در نسل جوان تقويت نمود. خانواده و مدارس بايد اين نقش را به خوبي انجام دهند. بايد نسبت به ذات اقدس ربويي و پيامبر اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) جنبه‌ي عقيدتي آنها راقوي نماييم. آنها بيمه شوند يكي از كارهايي كه بايد حتماً بچه ها و جوانان را وادار به انجام آن نماييم نماز و عبادت خداست. بايد آنها را تشويق به اين امر نماييم كه بسيار براي آنها مؤثر واقع مي شود. تشويق اثر عجيبي و خوبي دارد. چه بهتر است وقتي براي بچه ها لباس، ساعت، دوچرخه، … مي خريم آنها را به عنوان جايزه عبادت به آنها بدهيم.
ـ مناسبتهاي ويژه، فعاليتهاي ترويجي و تشويقي ـ از قبيل رقابتهاي ورزشي، نمايش مد، نمايشگاهاي هنري، مسابقه‌هاي علمي‌ هنري و بانک ملی اطلاعات عمومي، اعطاي جوايز و تطاير آن.
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب بانک ملی کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 بانک ملی برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
احتياطات حافظه هاي USBامروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات بانک ملی امنيتي بوجود مي آورند.
حیف است که از آخرین نسخه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را بانک ملی به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف است که این امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
بانک ملی
امضاي ديجيتال و امنيت ديجيتالي بانک ملی چيست .............................................4
6 – مشکلات و معايب بانک ملی SSL
سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست. این موضوع جدا از مزایایی که براي كاربر دارد، معایبی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و شاید همین معایب باعث شده، بانک ملی شرکت مایکروسافت خبر از بهینه‌سازی اساسی برای تبلت در نسخه بعدی سیستم‌عامل مشهور خود بدهد.
- این نیازمندی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که گزارشات به موقع، دقیق بانک ملی در مقایسه با مدل بهاء تمام شده تاریخی ارائه نمایند.

مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد. بانک ملی
به‌نظر می‌رسد RIM کاستی‌هایی را که در پلی‌بوک‌های قبلی به چشم می‌خورد، رفع نکرده ‌است. پلی‌بوک هنوز هم برای افزايش ظرفيت حافظه امکاناتی ندارد. نسخه جديد سازگار با 4G LTE نيز که در بالا به آن اشاره ‌شد، تنها 32 گيگابايت فضای ذخيره‌سازی دارد. کاربران اسمارت‌فون‌های بلک‌بری هم با مشکل کمابيش مشابهی مواجه هستند. موضوع ديگر اين است که سيستم‌عامل PlayBook OS بدقلقی‌های خاص خود را دارد. البته همان‌طور که قبلاً اشاره‌شد، پردازنده دستگاه از يک گيگاهرتز در مدل پيشين به 1.5 گيگاهرتز در نسخه جديد افزايش پيدا کرده‌است و همين امر باعث شده‌ تا بعضی از برنامه‌ها، مثل ويدیوهای فلش، که اجرايشان بار پردازشی به نسبت زيادی را می‌طلبيد، روان‌تر از قبل اجرا شوند اما در موارد ديگر هنوز ايرادهایی وجود دارد و برای مثال، هنگام بازديد از سايت‌هایی که در آن‌ها چندين اسکريپت همزمان در حال اجرا بود، مرورگر چندين‌بار دچار خطا شد. خود سيستم‌عامل گاهی در پاسخ به درخواست‌های ساده‌ای مانند فشردن يک دکمه يا انتخاب جایی برای نوشتن متن مکث‌ می‌کرد. به‌نظر می‌رسد مديريت برق دستگاه هم ضعف‌هایی دارد. ما شب هنگام بانک ملی پلی‌بوک‌مان را که کاملاً شارژ شده بود،


در استاندارد 802.11b، از تکنيک‌هاي رمزنگاري WEP استفاده مي‌گردد که برپايه‌ي RC4 است. RC4 يک الگوريتم رمزنگاري متقارن است که در آن يک رشته‌ي نيمه تصادفي توليد مي‌گردد و توسط آن کل داده رمز مي‌شود. اين رمزنگاري بر روي تمام بسته‌ي اطلاعاتي پياده مي‌شود. به‌بيان ديگر داده‌هاي تمامي لايه‌هاي بالاي اتصال بي‌سيم نيز توسط اين روش رمز مي‌گردند، از IP گرفته تا لايه‌هاي بالاتري مانند HTTP. از آنجايي که اين روش عملاً اصلي‌ترين بخش بانک ملی از اعمال سياست‌هاي امنيتي در شبکه‌هاي محلي بي‌سيم مبتني بر استاندارد 802.11b است، معمولاً به کل پروسه‌ي امن‌سازي اطلاعات در اين استاندارد به‌اختصار WEP گفته مي‌شود.
بانک ملی

روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ بانک ملی پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید. مقایسه وایمکس: ایرانسل یا مبین نت؟
- در حال حاضر در دنيا در کشورهاي متعددي از امضاي ديجيتال در کاربردهاي گوناگون استفاده مي‌شود از صدور يک ايميل گرفته تا نقل و انتقالات مالي و امضاي اسناد تعهدآور. بنابراين بانک ملی حوزه کاربرد آن گسترده است. تاکنون مقتضيات قانوني آن در بيشتر نظام‌هاي حقوقي فراهم آمده است. اين موضوع تا حدي است که در برخي ازکشورها مثل آلمان قانون مستقلي تحت عنوان قانون امضاي الکترونيکي به تصويب رسيده است.دکتر اکرمي‌فرد:امضاي ديجيتال شماره يا عدد انحصاري محرمانه‌اي است که مبناي تعاملات فرد در شبکه استدکتر سلماسي‌زاده:براي اين که يک امضاي الکترونيکي از نظر قانوني به رسميت شناخته شود بايد توسط مراکزي گواهي شود.
افسانه پنجم: كامپيوتر من يك پكيج امنيتي و آنتي ويروس دارد، بنابراين كاملاً حفاظت شده است.نه كاملاً، اول اينكه اگر شما آنتي ويروس خود را به گونه اي تنظيم نكرده باشيد كه ترافيك ورودي از اينترنت را به طور اتومات اسكن كند در اين صورت حفاظت درستي انجام نداده ايد. دوم، هر روز ويروس ها و تهديدات بانک ملی جديد عليه كامپيوتر شما ظاهر مي شود، و اگر آنتي ويروس شما Update باشد تا حدي مي توان به آن اطمينان كرد. بنابراين بايد ويژگي Auto-Update را فعال كنيد. سوم، يك پكيج امنيتي به تنهايي نمي تواند از كامپيوتر شما محافظت كند به عبارت ديگر هيچ آنتي ويروس يا پكيج امنيتي كامل نيست. بنابراين بهترين راه حل رعايت مجموعه اي از احتياطات و اقدامات امنيتي است. يعني يك آنتي ويروس، يك فايروال، يك Anti Spyware/Malware نصب كنيد و براي به روز رساني آنها به طور مرتب اقدام كنيد. وصله هاي امنيتي سيستم عامل و مرورگر خود را نصب كنيد. و وارد سايت هاي مشكوك به خصوص وب سايتهاي روسي و چيني كه قوانين بين المللي ارتباطات را رعايت نمي كنند نشويد
مشكلات كوكي هاكوكي ها مكانيزم كاملي براي شناسايي نيستند، ولي كارهايي را بانک ملی ممكن مي سازند كه شايد بدون آنها انجام همين كارهاي ساده غير ممكن بود. در اينجا به بررسي چند مشكل كه از كارايي كوكي ها مي كاهد مي پردازيم.
ویژگی فیزیکی و ظاهریوزن، اندازه و فرم از ویژگی‌های فیزیکی یک تلفن هوشمند است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این که تلفن‌ چگونه در دستتان قرار می‌گیرد و بانک ملی استفاده از آن بخصوص هنگام نوشتن متن راحت باشد، نکته بسیار مهمی است. برخی از این تلفن‌ها دارای صفحه کلیدهای کشویی و برخی دارای صفحه‌کلید‌های لمسی است؛ دقت داشته باشید هنگام نوشتن با کدام راحت‌تر کار می‌کنید. شاید وزن یک گوشی تلفن همراه در مقایسه با دیگر گجت‌ها ناچیز باشد، اما از آنجا که این وسیله همواره همراه شماست، وزن هر چه کم باشد، به نفع شما خواهد بود.


and.doxdesk بانک ملی يك سايت اينترنتي مي باشد كه به صورت online كامپيوتر شما را كاوش مي كند.
- مراقبت از اسوه سازي، فريضه سازي، سهل گيري ( مثل كوتاه كردن نماز، عدم تكيه بر تعقيبات و...) بانک ملی
6 ـ واحد ارتباطات بانک ملی مردمي
بانک ملی
تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم......خلاصه من تعرفه آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر بانک ملی چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
1- مقدمه بانک ملی
نکات مهم:1 بانک ملی در زمان دريافت جوايز ضروری است رسيد پستی توسط مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی در دو نسخه امضاء گردد.2در صورت عدم تحویل جايزه، قبل از اتمام مدت 4 ماه از تاريخ قرعه کشی، می توانيد برای کسب اطلاعات به یکی از ادارات مشترکين تلفن همراه مستقر در مراکز استانها و شهرستانهای تابعه مراجعه فرمائيد .3. در زمان تحويل جوايز توسط شرکت پست، در صورتی که ظاهر بسته بندی آسيب ديده باشد از تحويل آن جداً خودداری فرمائيد 4کليه جوايز مذکور دارای گارانتی بوده لذا در صورت هرگونه ايراد و يا اشکال می توانيد
2- تلفن گویا (IVR) مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی بانک ملی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
حملات بانک ملی غيرفعال

● Checksum . يکي از قديمي ترين روش هاي استفاده شده براي اطمينان از صحت ارسال اطلاعات است . Checksum ، به دو صورت متفاوت محاسبه مي گردد . فرض کنيد Checksum يک بسته اطلاعاتي داراي طولي به اندازه يک بايت باشد ، يک بايت شامل هشت بيت و هر بيت يکي از دو حالت ممکن ( صفر و يا يک ) را مي تواند داشته باشد. در چنين حالتي 256 وضعيت متفاوت مي تواند وجود داشته باشد. با توجه به اينکه در اولين وضعيت ، تمام هشت بيت مقدار صفر را دارا خواهند بود ، مي تواند حداکثر 255 حالت متفاوت را ارائه نمود. ▪ در صورتيکه بانک ملی مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، 255 و يا کمتر باشد ، مقدار Checksum شامل اطلاعات واقعي و مورد نظر خواهد بود. ▪ در صورتيکه مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، بيش از 255 باشد ، Checksum معادل باقيمانده مجموع اعداد بوده مشروط بر اينکه آن را بر 256 تقسيم نمائيم .
d) باب بانک ملی پيغام امضا شده رادريافت مي کند. در آنجا مشخص شده است که پيغام امضا شده است، و نرم افزار ايميل باب مي داند که چگونه آن امضا را تاييد کند.

( با استفاده از وب سرور IIS )براي اينکه يک سيستم کامل امنيتي با SSL را روي ويندوز سرور ٢٠٠٣ راه اندازي کنيم بايد فرآيندھاي زير را طي کنيم بانک ملی :





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: